Nyheter från Cádiz


Vi är nu inne på vår fjärde vecka, en vecka som faktiskt har börjat med sol! Det är så härligt att vakna till en helt blå himmel! Nu hoppas vi att vädret stabiliserar sig för det har varit galet höstväder här!


Idag gick tjejgänget direkt till stranden och vi hade med oss lunch. Så mysigt! Det var så varmt så det gick att ligga i bikini och Ida och Ida tog ett dopp. Det är dock sprängande kallt i vattnet, men när väl min snuva har släppt ska jag också prova på atlanten. Det har dock visat sig vara svårt att få tag i strandgrejer och solkräm, spanjorerna anser ju att det bara är vår. Vi har dock löst det med att dela på det alla har så att vi inte bränner oss.


Jag är extra glad idag då vi har bestämt att vi åker till Marocko på lördag. 77 euro kommer hela kalaset att kosta, känns som ett rimligt pris. Sen hoppas jag på billig, billig shopping! Är i stort behov utav skor! Hehe!


Norskorna Annette och Gry som vi senare ska bo med, är jättetrevliga. Känns väldigt skönt! Tycker att alla är väldigt roliga här och det känns som att man lär känna varandra väldigt bra! Sen gäller det bara att hålla kontakten och att vi besöker varandra.

Snart dags att gå hem och göra läxan innan vi ska till Bar Cuba! Jag har lite svårt att kolla mailen den här veckan, men ni kan alltid ringa på mitt spanska nummer!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0