Det lider mot sitt slut...

Ledsen att jag inte skriver så mycket längre, jag hinner helt enkelt inte. det händer hela tiden så otroligt mycket och nu har vädret blivit stabilare så vi badar och solar varje eftermiddag. 1,5 vecka kvar, mår dåligt av bara tanken. Kommer bli tungt att åka hem till sverige även om det finns mycket där som jag saknar. Livet här är helt underbart och för första gången på länge känns det här som mitt hem, ett riktigt hem! Så, nu ska jag njuta för fulla muggar de sista dagarna. Sola, bada, prata spanska, festa i massor och bara njuta av alla underbara vänner här! Helt otroligt vilka fina vänner jag har fått :) Bor dessutom med en ganska het australienare nu, det ni!

Hasta luego amigos!

Abrazo Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi längtar. G+S+A+K+G+M+D

2009-05-06 @ 11:54:20
Postat av: Anonym

Anninen!



Har du anmält dig till middagen efter vår examen samma dag där på kvällen! GÖR DET ANNARS. josse a, sara o jag e anmälda iaf...



Ska bli gött o ses snart! saknar dig!

Kram Brad Pitt (Daniel)

2009-05-06 @ 14:36:09
Postat av: Anna

Bejb, va roligt att du skriver har! Tror inte det blir nagon middag for mig men vi far ses i sommar. Jobbar fran 29 juni och framat i Jonkoping! Vill hora om allt!

Kram

2009-05-07 @ 09:58:11
Postat av: Danneman

Men slut nu, klart du ska komma på middagen! Vi ska ju festa ihop!!!! Avsluta studierna tillsammans!



Skriv upp dig!



Kram

2009-05-10 @ 20:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0