Åh, det lättar...

Fredag 13 november

I morse skrev jag tentan och nu har jag skrivit klart min mini-uppsats. Så skönt! Vilken befrielse! Nu är det bara att förbereda tills nästa vecka och webbuppgiften, men det är ingen strss med den. Jag kan knappt förstå att det är sant.

NJUTER!

Om det inte hade varit för Försäkringskassan...Fick ett nytt brev idag, de har försökt nå mig..hmm har de? Tycker inte om när posten innehåller brev från dem. Och när jag ringer upp och ber dem koppla mig till personen som vill prata med mig, då går inte det. ????? Hon sa dessutom att de inte har tagit något beslut... Jaja, jag stressar inte! jag kan inte göra så mycket mer...



Stockholm på onsdag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0