Åksjuk!



Hjälp, nu börjar jag känna mig åksjuk! Har rest sen kl 17.23 och nu är jag riktigt trött på det. Har försökt läsa- mår illa, har försökt surfa på internet- mår illa, har försökt kolla på film- den hackar konstigt (någon som vet varför?) och jag mår illa, har försökt lyssna på musik- mår illa, har försökt sova-mår illa. Uuuu....

Det här med att åka tåg är nog inte riktigt min grej. I alla fall inte bakåtvänt och när det är mörkt ute. Har ingenstans att titta mer än på en kvinna som ser väldigt sjuk ut. Hörde att hon pratade om att de trodde att det var svinis, trots att hon hade vaccinerat sig. Hu! Kanske blir nästa stora uppslag i media. FOLK BLIR SJUKA TROTS SPRUTAN! Haha nej, eller inte..

Berättade att Tarras Wahlberg sitter med mig. Nu blir det SKVALLER!
Det är så roligt att se hur folk reagerar när det är en kändis i närheten. De stannar till lite extra vid toaletten. Någon tant har gått fram och tillbaka flera gånger, så fort hon säger något så ler folk STORT och är jättetreevliga. Nu har en tant flyttat till ett säte nära hennes, eller det var egentligen hennes säte. När Elisabeth var och fika passade tanten på att slå sig ner. Ni skulle ha sett Tarras min när hon kom tillbaka..ja ojsan, haha. Men även kändisar är ju människor...

Nu har jag ca 35 minuter kvar. Det ska jag nog överleva. förstår bara inte hur dum man kan vara och glömma dricka. Inte konstigt att man mår illa...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tänk att snart får du vara hemma och mysa istället :) Och sen får du komma hem hit, jag ska baka lite i helgen så jag kan göda er alla när ni kommer hem igen :)

2009-11-19 @ 00:02:22
URL: http://frulindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0