Effektiv dag!

Jag tycker det är kul och intressant att plugga, det är dock inte så roligt med själva pressen, måste klara av allt! Idag gjorde jag mitt sändningsstudioprov och det gick bra. Fick dessutom beröm för min röst och det känns roligt! Det finns så mycket att lära sig för att bli bra i det här yrket, därför är det roligt när man får höra något positivt :)

Har även suttit och pluggat i liten grupp. Vi var ganska effektiva och nu känner jag mig mycket tryggare. Mot slutet kom vi ifrån ämnet och började prata om livet i Båstad och saknaden efter kärlek. Till sist blev Gabbe deppig så då fick vi gå tillbaka till plugget igen. Det vi var eniga om var att chansen att träffa sin andra hälft är ganska liten. Vem vet...

Dags att plugga igen!


P.S. Tog sprutan idag! Nemas problemas! Kändes inte, men nu börjar jag få lite "träningsvärk". Tur att jag inte ska träna förrän i morgon ;) D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0