Fördelen med att tvätta...

Nu undrar ni kanske vad jag dillar om?

Idag tog jag oplanerat sovmorgon. Vet inte vad det är för fel på mig just nu, kan sova 10 timmar/natt och är fortfarande trött. Men men, fick i alla fall lite panik av att vakna så sent. Fick skynda mig ner och lägga i första maskinen tvätt. Därefter har jag lagat söndagsmiddag (+matlådor), letat fram vinterjacka och vinterskor, skrivit några sammanfattningar av alla stenciler, skrivit lite på min uppsats, färgat ögonbrynen och även hunnit sitta och mysläsa i en tidning. Jag trodde inte direkt att jag skulle hinna med så mycket när jag började dagen så sent!
Nu väntar en till maskin och lite mera plugg innan det är dags att cykla till spinningen. SEN ska jag koppla av, mysa, dricka te och titta på tv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

antar att det var du som skrev i min blogg? :) Isf, hör du till en riskgrupp eller varför får du vaccin så tidigt? Eller det kanske går fort att vaccinera alla i Båstad :P

2009-11-08 @ 18:49:44
Postat av: Malin

nä men oj, nu försvann mitt namn, det var jag som skrev innan :)

2009-11-08 @ 18:50:45
URL: http://mmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0