Hemma hos min andra familj...

Familjen betyder mest för mig. Till den räknas min mor, far och syster. men även mina bästa vänner som har vandrat vid min sida i några år och som känner mig väldigt väl!

I Båstad har jag min andra familj, min "extra familj" och jag tycker väldigt mycket om den! Jag har nog varit ganska gnällig och tråkig på sista tiden för jag har varit grymt trött och insnöad. Dålig period! Men idag när jag träffade några av er igen efter ledigheten, kände jag otrolig värme och hur mycket jag tycker om er!

Vackra Linnea och Magnus!



Goffe the man och SnyggStefan!

Kommentarer
Postat av: Linnea

du betyder otroligt mkt för mig vännen :) <3

2009-11-24 @ 08:31:29
URL: http://frulindberg.blogg.se/
Postat av: Gerd

Glöm inte bort "din familj" här på radion också!

Kramis

2009-11-24 @ 09:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0