Klarar mer än vad jag tror...

En negativ egenskap hos mig, är att jag ofta blir "rädd" för uppgifter. Läser bl.a. en webbkurs och jag har haft ångest inför varje uppgift. Blev själaglad när jag klarade den första uppgiften, och efter några dagar får vi en ny uppgift och jag får tillbaka min ångest! 

Idag har jag svettats några timmar med uppgift 2 , frågat Sarah om råd och nu börjar jag faktiskt få ihop den! Jag klarar mer än vad jag tror! Behöver bara vara lite envis! Sen att det inte blir så snyggt, det känns inte jätteviktigt! Den handlar om teknik, foto och film. Vi har ingen direkt undervisning och då är det dessutom svårt att ställa frågor...

Känns betydligt skönare att åka hem nu när det mesta av arbetet är gjort och ha lite semester!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0