Mindre än en månad till jul!

I Båstad har vi idag 12 grader, otroligt! Men det är ganska grått och igår regnade det nästan hela kvällen...

Idag har jag haft sovmorgon och sen börjat packa och städa i mina vindsgarderober. Försöker ordna upp så att jag kan sätta in grejer i dem. Ganska rörigt, men samtidigt skönt att få lite ordning. Lika bra att börja i tid! Vill även försöka ha det lite julpyntat i december och då är det bättre med tomma fria ytor i rummet.

Idag känns även armen bättre. Bara lite öm och svullen.

Så, ledsen att det blir ett ganska tråkigt inlägg men måste återgå till min röra!

Puss



P.S. Åker snart hem! <3 D.S.


Kommentarer
Postat av: Henrik

I min almanacka står det 14 november. Och jul är väl fortfarande 24 dec. Så frågan är, är det verkligen mindre än en månad till jul ;)

2009-11-14 @ 19:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0