Tuffa tider!

Känner att jag måste skriva av mig lite!

Idag hade vi redovisningen. Gick helt okej. Det går alltid att vara bättre men så är livet. det var iaf skönt att vara först ut! Vi hade lite tekniskt strul, eller egentligen bara en dålig cd-läsare. Ville inte riktigt läsa en bränd skiva, men jag tycker inte att det var hela världen.

Sen i eftermiddag har vi äntligen fått vår genomgång med lärarna i den nya webb-kursen. Till en början trodde jag att jag skulle flibba ur totalt. Det kändes som att lärarna pratade ett helt annat språk och de insåg nog inte hur lite kunskaper vissa i klassen har, inkl mig! Jag är en total nolla vad det gäller sånt här. Har ändrat färg och form någongång i min bloggs stilmall, men itne mycket mer än så. Och att göra en zip-fil!!?? Aaa, va dålig jag är! MEN, när jag föddes var det faktiskt inne med skrivmaskin ;)

Nu när jag har det färskt i minnet ska jag först försöka ladda ner de program man behöver och sen pilla lite med första inlämningen. Någon som är duktig på kodning? Hade varit bra med ett nödnummer...Hahaha!
Åh, vad mitt huvud är trött. Att hålla en redovisning blir en total urladdning och avslut på en kurs. sen ska man direkt in i nästa mörka skog. Får nog strunta i spinningen idag också. INTE BRA!

Håll tummarna för mig. Nu ska jag svettas och kanske gråta! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller tummarna för dig. Du fixar väl det här galant! Vad är det för kodning? Läser du inte radio?

2009-11-04 @ 18:03:06
Postat av: Caroline

Vilka program ska ni jobba i?

2009-11-04 @ 19:03:55
URL: http://carroheterjag.blogg.se/
Postat av: Anna

Html-koder..webbdesign :)

Carro! Just nu jobbar vi i Anteckningar, sen kan det nog bli dreamweaver. Har du arbetat med dem?

2009-11-04 @ 22:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0