1 oktober- jo tack, nu känner vi att det är höst!


Ruggigt kallt idag, kan det bero på att första höstmånaden har börjat? Skönt i solen men blåsten här vid kusten är inte speciellt trevlig. Riktigt ruggig, men det betyder också mer mys! Filmkvällar, mys i soffan (som jag inte har, men myser i Linnea och Magnus.. hehe), tända ljus och träna på gymmet ;)

1 oktober innebär även att man får börja spela julmusik, hihi! Vi ska dessutom ha en stor julfest här, kanske dags att börja planera lite? ;) vem som ordnar mat, lekar, pynt, lussetåg för lärarna, tomte, julradio (musik) m.m. Jag är lätt på...
Min lägenhet i Jönköping strax innan jul...

Efter jul kommer jag dessutom bli sambo. GODA NYHETER! Jag flyttar ihop med två tjejer i klassen och det känns som att det kommer att bli kanon. Just nu har jag bara lite panik över min granne och uppsägningen. Hon vill verkligen itne att jag flyttar...sånt är riktigt jobbigt...

Kommentarer
Postat av: Cássandra

Meen vad mysigt ni har det!

2009-10-01 @ 21:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0