Alla dessa kanelbullar...

Man blir inte lite sugen av att läsa alla bloggar idag! JÖSSES! Alla skriver om de goda, mumsiga bullarna. Samma sak på facebook...ååhh! Men Anna Marie Stèen får titta åt ett annat håll, drömma om dagen när hon kommer i sina drömbyxor istället. Dessutom kör jag en test med att skippa kolhydrater några dagar, det är dock riktigt, riktigt jobbigt. Jag måste tänka efter precis hela tiden vad jag stoppar i mig. Det är väldigt lätt att hälla upp flingor utan att man tänker på det... Jag är egentligen tveksam mot sådan här extremkost, men nu kände jag för att utmana mig själv! Jag vet inte om det är inbillning, men det känns som att huvudet vill somna hela tiden.. Kanske är sockret den saknar. 

Så till tentaplugget! Nu börjar det äntligen kännas som att jag får in kontakter, mikrofoner och allt det vi ska kunna. Jag är bara lite orolig att min nervositet kommer att sabba allt. Men tanken finns dock kvar, hur svårt kan det vara?

Nu är min första belöning snart här, Göteborg! Sen är det nog snart dags att fixa till håret. Börjar känna mig riktigt grå.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det är verkligen svårt att låta bli kolhydraterna. Man blir lite knäpp de första dagarna, huvudvärk, trötthet och konstig känsla i magen. Känner att det håller på att gå över nu som tur är. :D

2009-10-04 @ 23:00:18
URL: http://saraleverin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0