Det ringer i mobilen!


Min mobil innehåller ett antal nummer, till personer jag känner väl och folk som jag förmodligen aldrig mer kommer att prata med. Grejen är bara att det är så svårt att gå igenom och radera vissa nummer. Även fast jag vet att jag inte kommer använda ett nummer, så påminner det mig om något som hänt. En gammal vän som blev en ovän, en flört, vad vet jag...

I natt ringde det vid kl 03.30. Jag sov ganska så hårt, kollade bara på mobilen så att det inte var klockan som ringde, sen la jag mig ner och sov igen. Nu när jag vaknade på morgonen och såg vem det var, blev jag väldigt nyfiken. Varför ringde han mig i natt???? :) En person från Jönköping, vi har nog inte hörts på 3 år, så jag blev lite fundersam. Han måste ju i alla fall ha sparat mitt nummer hehe...


Ögonen är fortfarande sjuka, jag blir galen! Vet inte vad jag ska göra. Hoppas bara det har gått över till torsdag när jag reser till Göteborg. Besöka läkare här i Båstad lockar inte så mycket. Dyrt och så tar det tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0