Jag bryr mig!

Torsdag! Rolig lektion och nyttig övning. Har för första gången "voicetrackat" haha. Fast egentligen har jag väl gjort något liknade på trafiken men utan musik :) Nu är även rapporten färdig inför redovisningen. Skulle vilja få den överstökad nu, gå vidare på något sätt...

I morgon väntar gästföreläsare, sen ska jag hem och läsa och spinna innan det är dags för den här underbara tösen att anlända till Båstad! :D



Idag blev jag så arg, eller egentligen ledsen över hur fel allting kan bli och förundrad över hur små saker kan bli så stora. Det är svårt att bara skaka av sig eller inte bry sig. Jag kan inte vara sån längre! Nästan så att man ville fälla en tår. Blev nog skakis  och lite överkänslig redan imorse när jag såg en bilolycka med en gammal dam. Även om hon var okej så blev jag skakig och fick en sån där jobbig känsla i hela kroppen... MEN har så fina klasskompisar så dagen blev ganska bra i alla fall. Åh vad jag tycker om er! <3 Jag känner mig sedd, något som betyder väldigt mycket för mig. Hoppas ni känner detsamma! 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0