Lagar, regler, tips och trix!


Har suttit och läst i min journalistikbok idag om spelregler för en journalist, väldigt intressant men hur ska man komma ihåg allt? Hur gör ni? En hel vetenskap.. I morgon ska jag läsa programreglerna för SR. det finns hur mycket som helst att läsa och när jag läser vill jag bara ut och jobba. Se hur det går till i verkligenheten utöver det jag har sett i Jönköping.

Har ganska rejäl träningsvärk efter gårdagens pass på gymmet och spinningen idag. Otroligt vad man kan tappa på en vecka... Ska bli skönt att få tillbaka de vanliga krafterna också efter förkylningen, det har varit ganska tunga och trötta veckor nu.

Dags för tacos hos Linnea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0