På tåget

YES! Nu sitter jag äntligen på tåget till Göteborg :D Tentorna är gjorda och jag har firat det med en första riktig tentafest. Allt känns perfekt om det itne hade varit för Försäkringskassan. Jag är så otroligt trött på dem nu. Man ringer och vill veta hur man ska göra vissa saker, sen när man väl har gjort det var det fel i alla fall. Hade ju varit bra om det fanns mallar att följa och att inte alla säger olika saker. Gggrrr... det får bli ett samtal till sen får det vara nog!

Tentafesten kan beskrivas med följande ord:

Ganska oplanerad
Härliga människor
Vin och "jag har aldrig"
Singstars
Bowling
Vingliga cyklar
Sunes sommar-staket (oj, var försvann det??Haha!
Anna tvättar håret på Magnus och magnus tvättar på Anna.
anna klipper Magnus, eller snyggar till..opsi!
En halk i hallen.
En sovande Linnea
Mys på övervåningen

Jag går inte in på detaljer nu, men roligt var det. Tror jag var hemma runt kl 05 och steg upp kl 08 i morse..tungt. Kände mig som en trotsig fjortis på föreläsningen, haha! Kändes också skönt att Linnea kunde sova i rummet brevid under hela efterfesten. Lite skraj att du skulle bli sur annars eftersom du skulle upp tidigt.. :)

Åh, vad jag gillar klassen!



P.S. Kontraktet är nu skrivet och inskickat ;D YES!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hahaha jag ska säga som jag alltid brukar säga, "sover jag så sover jag". ett krig skulle kunna bryta ut och jag skulle fortfarande sova.

Det var verkligen en fantastisk kväll. men jag måste få höra mer om det där mysandet i sängen ;)

Kram

2009-10-08 @ 14:01:01
URL: http://frulindberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Kan bara hålla med Linnea en fantastisk kväll med underbara människor! :)

Mys på sängen?! Vad är det du döljer Anna?!

2009-10-08 @ 16:32:18
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0