Slitig vecka...

Den här veckan har varit ganska jobbig. Känner mig ständigt trött av medicinen, tråkig utan smink och linser och mycket att göra i skolan. Känslostorm och ett humör som har gått upp och ner... Allt har satt sig på magen nu. Länge sedan jag hade ett sådant anfall. Igårkväll började det. Kände att jag inte orkade prata när vi var hemma hos Linnea så det var lika bra att jag åkte hem med fruktansvärt ont i magen och svullen. Idag vaknade jag och var bara lite öm, men har även haft ont i dag. Tänker inte gå närmare in på symtomen här, men jag kan säga att det är hemskt. Känns som att magen ska spricka och jag kan inte göra något åt det :S Finns ingen medicin så jag får anpassa mitt liv lite mer. Ska sova mycket i helgen, träna och äta bra mat. Hoppas verkligen popå artikeln nedan....
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5183.ab#

Snälla, snälla! Hitta bot!

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh önskar att jag kunde göra något för dig!

2009-10-22 @ 22:15:15
URL: http://frulindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0