Slut på en ganska så jobbig vecka...


Jobbiga veckor kommer och går. Den här veckan började med att jag och andra behövde reda ut många tankar och tycken kring förra helgens händelse. Jag tror i och för sig att det var ganska nyttigt för oss alla här i Båstad, att reda ut ett och annat. Veckan har även innehållit grubblerier kring eventuellt nytt boende. Skulle vi få lägenheten eller inte? Går det att säga upp våra nuvarande lägenheter?.. Lägenheten är nu vår, måste bara se till att få min uppdagd också men det bör itne vara något problem.den här veckan har även kylan kommit till Båstad, inte trodde man att den skulle komma precis till månadsskiftet.

MEN, jag är glad! Har tränat, varit på spinning och vandrat med stavarna. Träningen känns kanon nu om man bara kunde få se lite resultat...Men i morgon ska jag påbörja en proteinvecka, kickstarta kroppen om den nu är så seg! Självklart väntar även ett spinningpass till! Alla som pluggar eller har pluggat, vet ju att det är fantastiskt roligt att träna, städa och tvätta när tentan närmar sig. Jag tycker att allt vi går igenom nu är ganska så svårt, men jag är jäkligt envis, därför ska det gå. Med andra ord, näsan i anteckningarna hela helgen! sen ska jag fira i Göteborg! :D

Nu är det dags för lite hemma-spa, tända ljus och massor av mys!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0