Uppdatering från Göteborg

Nu är det en trött Anna som skriver. Ojojoj.

Kom till Göteborg vid kl 14 idag och jag kände mig ganska vilse. Jag älskar storstan men det är tydligt att jag har blivit en lantis. En stolt lantis! :D men jag anpassar mig väldigt bra så fort jag ser affärer, restauranger och allt annat som jag itne sett på några veckor nu, hehe!

Började med en fika med Linnea från Tumba. Jätteroligt att ses en liten stund och prata och mysa! Tycker om dig och det är så kul att vi kan hålla kontakten!
Sen bar det av mot Linneas (från Herrljunga) fina lägenhet för att byta om till powerwalk-kläder. Vi åkte bil till ett område likt Gärdet i Stockholm och började traska 8km-spåret :D Himlen öppnade sig och det haglade hysteriskt. Snacka om att bli "pissevåt". Men duktiga var vi! Dirty dancing!

Ikväll har vi myst och nu börjar jag känna mig riktigt trött. Lite till tjejsnack sen väntar sängen!

Natti Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0