Förkylt



Hatar när man vaknar och näsan är täppt och man känner att styrkan har gått ur en. vara sjuk är inte min grej, inte heller förkyld. Speciellt inte när man precis har kommit igång med träningen :S Suck! Men jag ska försöka ta det lite lugnt i två dagar så får vi se! Ska nog gå till ICA och spana in vilka c-vitaminsbomber som jag kan köpa.

Igårkväll var vi några från klassen och bowlade, idag blir det filmkväll hemma hos Linnea :) Mys! Förövrigt ska jag försöka jobba på så gott det går!

Anna



Kan det inte bli jul snart, och den, gärna sommar igen ;D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Krya på dig!

2009-09-17 @ 19:32:54
URL: http://carroheterjag.blogg.se/
Postat av: Cássandra

JA JUUUUL! Det vill vi ha :)Krya på dig!!

2009-09-17 @ 20:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0