Första helgen i Båstad!

Söndag igen, otroligt vad dagarna går! Måste berätta om min helg för den har varit något utöver det vanliga!
I fredags träffades vi några från klassen, hade förfest, gick och bowlade, hamnade på ett tomt ClubBåstad och gick därför vidare till Pepes! Oj vad jag har längtat efter att komma till Pepes! Eftersom att jag blev nekad vid 17 år, och sen inte haft chansen att besöka det, blev det här premiären! Det visade sig vara transa-fest eftersom transvestiterna hade årlig träff i Båstad just i helgen. Jösses va trevliga de var och roliga att dansa med! Helt klart något utöver det vanliga! Länge sedan man dansade på det viset...

Här en bild på mig och en av favoriterna!

























Julia och hennes pojkvän!


Dagens mode, inte så svårgissat :D Goffe och Stefan!


I lördags åkte jag, Goffe och Andreas på roadtrip till Torekov!



Myskväll hos Gabbe!



En riktigt nice helg! Nu är det dags att städa och börja plugga!

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0