Höst och förkylning är inte min grej...


Nu är även jag drabbad! Tyckte det var bättre igår när jag, Linnea, Frida och Goffe tog en långpromenad till Norrvikens trädgårdar. idag känns det dock sådär igen. SUCK! Så nu ska det ätas kiwi och börja dricka äppelcidervinäger. Mirakel både mot förkylningar och viktnedgång sägs det... Vill verkligen kunna träna på måndag igen :)

Solen skiner och Båstad visar sin bästa sida. Idag är det Skördemarknad på Malens torg. Det måste besökas! Inte ofta det händer något, så man får passa på! Sen blir det hem och läsa och kurrera igen...

Innan jag ger mig ut måste jag även tacka Linnea för en grym middag igår! Jättegott och trevligt! Bildbevis kommer senare ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0