Mañana


I morgon är det dags för en ny föreläsning och så tror jag att vi ska få prova på tekniken lite. Ska bli väldigt roligt! Sen väntar helg med förmodligen, mer bowling och festligheter. Nästa vecka börjar med att vi ska på internat och göra olika gruppövningar för att utveckla kreativitet och sedan delas upp i grupper. Ska bli väldigt roligt! Lite tråkigt att man kommer att arbeta i samma grupp hela hösten, men det blir kanske bättre än vad jag tror. Nu har man dessutom börjat lära känna de flesta i klassen så att man även kan umgås med andra :) Jag har lärt känna väldigt trevliga människor den här veckan!

Idag har det mest varit en mysdag. Sovmorgon, mat på stan med vännerna, pluggat lite och ikväll tittat på film med några från klassen. Mysigt! Jag har även brummat runt i Magnus gröna lilla älsklingsbil. Nu börjar jag verkligen få in bond-känslan när man åker bil i ett litet, litet samhälle :D



Den här veckan har varit spännande, givande och jag har lärt mig väldigt mycket om mig själv. Det är väldigt svårt att gå mot sin natur och personlighet! Jag är envis men kan även inse vad som är rätt och fel för mig. Jag har även insett hur mycket jag har lärt mig av åren i Jönköping. Jag trivs och jag har blivit starkare! Det har även varit skönt att höra att vännerna ute i Sverige har det bra :)


Nattinatt! Anna


Kommentarer
Postat av: Cássandra

Gillar sista delen i din blogg, en stor (skånsk) tumme upp! :)

2009-09-05 @ 11:29:34
URL: http://biancaofaugust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0