Mot nya mål!



Nu är det äntligen dags! Efter två dagars internat ute på ett lantgårdshotell med kreativa övningar och gruppdynamik, är vi nu uppdelade i grupper och ska börja arbeta på riktigt! Känns skönt att allt är bestämt och att få komma igång! Internatet var både intressant och nyttigt, tycker även det var skönt att få komma ut på "landet" och få mer tid att lära känna alla. Jag är otroligt nyfiken på alla och hur vi kommer att utvecklas tillsammans. Helt olika personligheter med olika bakgrund och erfarenheter, det kommer att bli jättebra! Länge sedan en utbildning kändes så givande så jag ska verkligen göra mitt bästa!


 Gruppen på kreativ promenad!

Hårt jobb brukar innehålla "blod, svett och tårar". Jag tror även ödmjukhet och kärlek är viktigt. Då når man stjärnorna! Mitt personliga mål är att vara mindre envis och verkligen lyssna!



Jag har även satt upp mål för min träning. I morgon ska jag gå till Friskis och skriva in mig och komma igång! Jag är jättetaggad, känner att min kropp verkligen behöver motion! Nu är det allt eller inget, sen väntar belöning kring jul... :) Ska även försöka peppa mina vänner som kämpar och sliter med mat och motion, allt går!
Ikväll har jag och Bea powerwalkat längs havet bort mot Torekov. varmt och skönt, och otroligt vackert! Synd att jag inte tog med mig kameran...Aaaa!


Ciao amigos!
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0