Rosa kyl?



Vissa dagar kan jag drömma hur mycket som helst. Om framtiden, jobb, vänner, resor och boende. Just nu är jag inne på att drömma om boende och lägenheter. Majoriteten av husen i Båstad är riktigt stora och fina eller gamla, men väldigt välbevarade. Det finns "slott" och moderna projekt med underbara trädgårdar. Jag tror att det är just detta som nu inspirerar mig att drömma om framtida boende!

Nu bor jag i en mysig liten lägenhet, men med "liten" menar jag det ordagrant! Det är trångt och det gör det lite havlknepigt att fungera som en vanlig människa när man inte har garderober. Men jag ser det underbara havet, helt otroligt. I mina drömmar surfade jag in på hemnet och började titta på små lägenheter i Malmö. Det händer ibland, även fast jag vet att det är lång tid tills dess... Hittade en liten lägenhet, helt nyrenoverad, nytt kök och med ljusrosa kyl! Wow! dessutom nära stranden. Skulle passa mig perfekt ;) Den dagen jag flyttar från Båstad kommer jag inte vara kräsen när man har levt utan ugn, micro, garderober, ledig yta och en tvättstuga i en kall källare... men man ska vara tacksam för det man har :) Jag får trots allt bo i min lägenhet över sommaren. Men för det slutar jag aldrig att drömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0