Snälla, snälla, snälla!


Hela dagen har livet känts hopplöst! Vaknade vid kl 02 i natt och kände att jag hade fått ögoninflammation. Sen kunde jag inte somna om. Började tänka på lägenheten, kommer vi får den? När? Hur? Många, många tankar om eventuell flytt och hur detta skulle gå till. Och hur underbart roligt det skulle vara att bo med Bea och Linnea OCH riktiga garderober...

Nu har vi fått reda på att vi får lägenheten...MEN, jag får inte tag i min hyresvärd för att säga upp lägenheten och Bea har problem med att säga upp sin. Är det mening att vi inte ska få bo tillsammans eller vad handlar det här om? Varför strular allt så fruktansvärt???? Det känns orättvist och hopplöst!


Tenta om en vecka...ångest!

Tack Anna för ett underbart samtal idag! Du är värd guld!!!!

 



Hittade en kul sida på Cássandras blogg: http://funphotobox.com/


Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha, världens roligaste sida ju. jag har gjort massa bilder! :P

håller tummarna för att ni får eran lägenhet! och ser fram emot tooosda som man säger i jönkan ;)

2009-09-30 @ 22:26:50
URL: http://linpin.wordpress.com
Postat av: Cássandra

Vilken snyyyygg reklamkampanj! :) Sjukt rolig sida, när man har tråkigt .)

2009-10-01 @ 21:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0