Storm!


Snacka om storm! Kom hem för cirka 30 minuter sedan efter att ha cyklat från Linnea. Det var nog en av de sjukaste cykelturer jag har haft. Vägen är helt rak och brukar vara härlig att köra men idag var det sjuka väderförhållanden. Vinden var så otroligt stark! Spinningpass, tung uppför... och det här är början bå hösten och vintern, härligt!

Och nu till nyheter om två av Anna Stèens prylar! Har kanske inte berättat att jag har fått låna en kanonfin cykel av skolan. Nästan helt ny och den har korg :D Min nya lilla älskling! Måste dock kolla upp växeln. Den växlar av sig själv ibland så att hela cykeln rycker till. Lite obehagligt! Och...min kamera har haft sitt sista äventyr. Jag har sorg. Min vän har varit med i 4,5 år och har varit med mig nästan överallt och varit kanon. Så nu blir det inte så många bildrapporter från Båstad. men det är kanske så, när något/någon kommer in ens liv, försvinner något annat...


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, de verkar inte vara de bästa cyklarna direkt. Bosse sa att han som har cykelverkstaden här i Båstad inte vill se cyklarna för de är så dåliga.

2009-09-29 @ 13:34:08
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0