Tisdag och helmulet!


Nu har hösten och regnet kommit. Det pratade om regn på radion i morse och att det var länge sedan det regnade. Stämmer faktiskt! Vi har klarat oss väldigt länge, riktigt skönt.

Förkylningen håller i sig. Känns helt hopplöst att vakna varje morgon och vara hostig, eller halsont, eller snuvig och det värsta är att många är så! Men jag försöker bosta med kiwi, apelsiner och lite äppelcidervinäger varje morgon!

Idag väntar grupparbete på skolan. Ska gå dit en timma tidiigare och titta på Ensam mamma söker, avsnittet från i söndags. Det går åt mycket internet nu när man har skogs-TV, därför sänker de min hastighet varje månad. helt hopplöst! Längtar till bindningstiden går ut så att jag kan beställa ett nytyt, bättre!
Sen ikväll ska jag hjälpa Linnea att klippa henne och göra slingor. Sen blir det mys med Idol och den efterlängtade Dirty Dancing-kvällen!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Bor det en liten frisör i dig? :P

2009-09-22 @ 15:16:05
URL: http://carroheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0