Ett oväntat samtal...



Igår satt jag och tittade på Jane Austens Emma. Hur har jag kunnat missa den? Tucker jag har sett eller läst allt av Austen. Den var iaf mysig så gillar du Jane Austen så ska du se den här!

Mitt i filmen fick jag ett samtal som gjorde mig väldigt glad och lite paff. Fick veta något som jag inte har vågat drömma om och just nu känns det som en dröm. Men som tur är visar min mobil att det faktiskt hände. Jag håller lite på min hemlighet :)
Jag har iaf insett att i den hårda världen så ska man nog inte vara för hård tillbaka och inte ha för stort ego! Ära och berömelse behöver man inte skryta om. Det är samma proncip för de som har mycket pengar. Varför gå runt och skryta om det? Töntigt... Jaja, alla har sin egen stil men jag tror iaf att man kommer långt på att vara sig själ, försöka vara ödmjuk och hjälpa andra. Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Enkelt!

Idag ska jag nog gå en runda på stan när jag inväntar Anna som ska komma på besök och den härliga varma solen som just nu inte vill visa sig...

Oväntade saker händer..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Och du är SÅ värd det vännen, mer än någon annan!! <3

2010-04-02 @ 16:07:37
URL: http://linpin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0