Nu måste jag få tycka lite!



* Har precis skickat iväg ansöka till högskolan, skönt att ha det klart!

* Har promenerat över 1,5 timma -det känns riktigt bra! Ska nog börja jogga nu, de nya skorna är underbara :)

* Har insett att sjukvården är GALET dålig. Gå inte och bli sjuk för det kan ta flera veckor innan de gör minsta lilla. Tänker på dig vännen <3 Livet är orättvist...

* Har funderat på hur man skaffar sig träningsvärk. Ja jo, träning men jag har inte tränat så hårt och i morse vaknade jag med galet ont i rumpan och låren. Kan det vara mina nya skor? ;P Det låter konstigt men kan inte komma på något annat. :D

* Alla mina voicar hade försvunnit idag, då blir man inte så glad... Men det är ingen stor grej, det händer..

* Ibland förvånas jag över att vuxna människor inte är mer mogna.

* Är så glad att jag pluggade i Spanien förra våren. Mår så bra av att titta på alla bilder. I augusti när jag ska ha semester, då ska jag nog resa dit. Ligga på en strand och steka! Mmmm...


Feria i Puerto de Santa Maria. Flamencofestival, vilken fest! :D


Kommentarer
Postat av: josefine axelsson

Underbart rolig bild! :D Man glömmer fort... och på lördag har vi 1 års förlovningsdag. helt sjukt!! Ett år sen! Men vad är det du ska plugga på högskolan nu? Varje gång jag ser korten vill jag verkligen träffa dig igen... Men vi kanske kan få ihop något till sommaren :)? Ha det jättebra nu, o hoppas du trivs i Malmö! kramar/ la chica de Cádiz ;)

2010-04-15 @ 20:37:20
Postat av: Sara

Jag tycker nog att det där var mer konstateranden än tyckanden. ;)

2010-04-16 @ 14:49:20
URL: http://saraleverin.blogg.se/
Postat av: Adam

svar: Jo jag äter, tycker inte jag ser så mager ut haha. bilden ljuger!! :)

2010-04-16 @ 19:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0