Under kan ju ske...



Imorse när jag vaknade trodde jag att ett under hade skett. När jag tittade ut genom fönstret kunde jag se! Klart jag kunde se men allt var tydligt och då behövde jag inga glasögon. YES, tänkte jag. Kan man gå från synfel på -4,5 till att bli helt felfri??? Sen tittade jag på stolen brevid sängen, inga glasögon... Sen började jag känna att ögonen kändes lite konstiga. Det blev en kort lycka när jag insåg att jag hade sovit med linserna. Fattar inte, det har nästan aldrig hänt mig. Hur kunde jag glömma att ta ut dem igår???

JAja, jag får hoppas på andra under ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har linser som man kan sova med, behöver inte ta ut dom på en hel månad. Skitsmidigt :)

2010-04-01 @ 11:25:11
URL: http://carroheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0