2010


Nyår firades i Malmö, invigning i mamma och pappas lägenhet.

I januari åkte jag upp till Jönköping och besökte SR-vännerna & Miriam.
Haha något suddig...


Kall och lång vinter...hu!
Båstad


Malmö


Det blev många myskvällar med vännerna i Båstad.
Vi ordnade även med en schlager sändning...
..vet inte hur många timmar vi arbetade inför den.



Under våren fick vi även ett jobbigt besked. En vän blev sjuk.
Vi började även ana ugglor i mossen att skolan kanske skulle lägga ner...


Sen blev det äntligen dags för den efterlängtade praktiken och Malmö!
Att få komma till Mix har varit höjdpunkten det här året, helt klart!




Firade påsk med fina, skånska vänner ;)


Jag var på min första fotbollsmatch...


Firade för första gången 1 maj i Lund :p


Kronprinsessan gifte sig.
Heldag i åkarp hos moster...


Midsommar firades i Ystad med fina vänner.


Sen blev det varmt och härligt...
Kämpinge!


Jag började sommarjobba.
Oj vad nervös jag va men insåg att jag hade fått finaste chefen <3
Fast att det nästan var första gången jag köre live som programledare
så kände jag trygghet eftersom hon stöttade mig så mycket.
Jag fick leva min dröm i några veckor...

Jag fyllde även 25 och hade stort kalas i Båstad
med vänner från Sthlm, Jkpg, Kalmar, Skåne och Halmstad.
Oförglömlig helg!



Fick äntligen ha min egna trafikreporter.
Jajje! Kul kille ;)


Sen la skolan i Båstad ner. Avskeden i juni var jobbiga.
Hemskt!
Jag skulle istället börja läsa radio i Malmö..
Men först var det Malmö Festivalen. Underbart!

Skolan började. Inte alls som Båstad...
Knepigt tills folk började öppna sig.
För att få mer att göra började jag även läsa en kvällskurs i Lund RadioAF.
Har lärt känna många nya fina, vänner.
Så olika men så lika...


I november blev det en tur till Sthlm och Södertälje.
Äntligen fick jag min semesterresa.
Hälsa på Jen och Sarah!
En otroligt mysig vecka!


Nu är snart skolan slut och det är dags för ett nytt år.
Vilka förhoppningar jag har ;)
Mest av allt vill jag börja jobba, få ett vanligt liv.
Vem vet...det här året hände det en hel del oväntade saker. I Januari 2011 skulle jag egentligen börjat min långa praktik och så skulle jag ta examen i maj...

2010 har varit struligt men så roligt.
Tack alla nya och gamla vänner!
Undrar var jag sitter och skriver nästa år, i december 2011...
...hoppas i Malmö vid ett fint skrivbord på min arbetsplats ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Guud, vilket fin sammanfattning! Du är bäst lillasyster, älskar dig!

2010-12-21 @ 16:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0