Lite oviktig fakta...



1 SAK SOM SKRÄMMER DIG:
• Att förlora de jag älskar..

2 SAKER SOM DU ALDRIG NÅGONSIN SKULLE GÖRA:
• Knarka.
• Mobba.

3 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Skratta!
• Träffa nya människor.
• Shoppa.

4 SAKER DU VERKLIGEN ÄLSKAR:
• Resa och sola.
• Mjölk.
• Prata, prata och prata.
• Att jobba och se resultat.

5 SAKER DU VERKLIGEN HATAR
• Oärliga människor.
• Att se någon man älskar försvinna.
• Sjukdomar.
• Kokt kött.
• Is och kyla.

6 SAKER DU ALDRIG NÅNSIN HAR GJORT:
• Hoppat fallskärm.
• Knarkat.
• Mobbat.
• Bitit på naglarna.
• Fiskat.
• Hånglat med en tjej.

7 SANNINGAR OM DIG SJÄLV:
• Älskar att ha kontroll och ordning.
• Jag är mikrofonkåt. ;)
• Jag hittade mig själv i Spanien.
• Jag är hemskt envis och kommer nog alltid att vara det.
• En riktig drömmare.
• Älskar att åka utomlands till solen.
• Jag läser galet många tidningar.

8 PERSONER DU TRÄFFAR VARJE DAG:
•Oj, jag träffar nog inte 8 personer om dagen...sorry!

9 SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
• Träna.
• Mysa..
• Sola
• Vinna.
• Shoppa.
• Umgås med vänner.
• Sända radio.
• Resa.
• Bli överraskad...

10 SAKER + PERSONER DU SAKNAR/LÄNGTAR TILL:

Saker? Skulle isf vara att komma i mina "mål-jeansen" hehe!

Personer....oj!
Kan inte välja 10, jag saknar er alla <3 Ni vet vilka ni är... 
Du vet...


Kommentarer
Postat av: Emma

Du ljög visst lite på punkten 6 ... :) Puss

2010-12-28 @ 15:49:12
Postat av: dudy

va ha du aldrig hånglat med en tjej?!?!?! :O det måste det bli ändring på ;)

2010-12-30 @ 18:14:19
URL: http://dudy.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0