Onsdag, mitt i veckan...



Åh, vad jag njuter av att jobba. Äntligen får jag göra något meningsfullt i några dagar. Det är dessutom fantastiskt roligt...

Nyår stundar. Vet inte riktigt var jag ska fira men jag ska iaf ha min rosa klänning med glitter. Alltid en början! Haha! Har även börjat fundera på mina nyårslöften. Det är dock lättare att rada upp några av mina önskningar:

* Ett trevligt jobb!
* Att resan till New York blir av och en resa till Spania.
* Bli vältränad.
* Att alla mina nära mår prima.
* En fin pojkvän...

Återkommer med löftena...

Kommentarer
Postat av: Emma

Japp, och jag lovar att NY-resan blir av :) Vi kan väl prata om lite lämpliga veckor? Puss

2011-01-08 @ 08:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0