I mitt huvud just nu...



Ledig dag = lång dag!

I morse när jag vaknade trodde jag först att jag var sjuk. Kände mig konstigt dåsig efter 10 timmars sömn och dessutom lite raspig i halsen. Därför började jag dagen med ett glas c-vitamin med hallonsmak. Jag trodde det skulle vara som hallonsoda när jag köpte den, men icke. Såklart...

Trots min "sjukdom" så lyckades jag plugga en del idag, eller iaf läsa i böckerna. Min "sjukdom" gjorde mig lite trött mellan varven och då tog jag en tupplur så jag skulle bli "frisk". Sova bort förkylningen (om nu det är möjligt). När klockan närma sig 16, bestämde jag mig att jag inte var tillräckligt sjuk för att inte gå och träna. När jag väl hade tagit mig ut och kom ut i friska luften, insåg jag att jag inte var sjuk :) HAHA! Otroligt skönt med frisk luft! Dagens "sjukdom" har nog mest berott på att det har varit två hårda veckor och nu hade jag plötsligt en hel dag "ledig". Kroppen reagerade på att något var annorlunda.

Otroligt skön vårluft i Båstad! Lilla promenaden upp till Friskis var otroligt frisk! Flickorna som mötte mig, fick se en riktigt trött Anna. Men sen kom jag igång. Danspass. Sånt som förr skrämde livet ur mig. Du vet när alla ska vara så snygga och smala och göra perfekta rörelser. Men så var det inte här, Båstad har sina fördelar. Här får man vara sig själv, kasta armar och ben åt alla håll. Passet innehöll flera olika stilar, indiskt var nog svårast ;D Bra pepp inför kvällens Let´s Dance. Sen hade jag kombofritt. Hela huset för mig själv så jag passade på att se Bröllopsfotografen! En härlig film! :) Malin! Kan hålla med om att långhåriga killar kan vara fina ;)

Har även hunnit tänka en del eftersom min dag har varit så lång...

Det är inte konstigt att det finns krig i världen när människor på "lokalnivå" grupperar sig och inte accpeterar alla. Det här är nog en mänskligt beteende, men för mig är det en självklarighet att behandla andra som jag själv vill bli behandlad. Ibland känns det som att folk ska vara så hippa men trots det så pallar de inte trycket att lyfta andra. Konstigt! Men du ska inte sluta tro! :) Även om det kan kännas hopplöst. I morgon så ska vi festa och ha roligt i Halmstad. Det är mycket behövligt. Det har varit en jobbig start på året och det finns saker som får mig att gråta... Det måste bara lösa sig! Det får inte bli på något annat sätt...


Kommentarer
Postat av: dudy

hahaha, såklart, män med långt hår is the shit! :D ska bli så kul ikväll!!

2010-02-27 @ 14:26:50
URL: http://dudy.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0