Jag vill ha något mer!



Dagens positiva:

+Vi har bokat in tre filmningar, så i morgon börjar vi!
+Känns så skönt att ha fina vänner som man kan beklaga sig för när saker och ting inte går som man vill. Att vi kan stötta varandra i alla lägen.
+Vår lärare Hasse är verkligen på vår sida. Skönt med folk som bryr sig!
+Jag kan mer än vad jag tror!

Dagens negativa:

-Hinner inte träna.
-Grupparbetet går fram och tillbaka. Kan inte rå för att jag kan bli så frustrerad i vissa lägen, skulle kunna göra något riktigt dumt ibland.
- När rättvisan inte segrar. Ibland känns det som att jag försöker så otroligt mycket men att det aldrig ger någon belöning. Jag kommer ingenstans och då undrar jag vad jag egentligen gör här. Gäller både jobb och privat.
-Ännu inget sommarjobb, innebär en ev. fattig sommar :(
-Webbkursen ger mig magsår...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0