Mer snö...

Illa, illa! Jag förstår inte riktigt var all snö kommer ifrån?! När ska det ta slut, snökaos och mängder med salt på gatorna? Tycker vi är värda lite sol och värme nu :) Mitt rum blir dessutom ganska mörkt när fönstret är igensnöat. Jag borde även gå hämta min bok på biblioteket, men det får nog vänta tills i morgon. Orkar inte ut och pulsa igen...

Men det händer mycket annat förutom att snöa. Idag hade vi Björn Häger som gästföreläsare. Han pratade om intervjuteknik och dagen har gått mycket fort just för att det var så intressant! Riktigt roligt! det känns även bra med grupparbetet för "rörlig bild". En bra grupp som jag tror kommer att kunna producera bra material. Det ska bli roligt när vi kommer igång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0