SURT

En bra dag blev en dålig dag pga ett litet kuvert! Varje gång jag får brev från Försäkrningskassan så mår jag dåligt. De strular, jag ringer, ändrar och fixar. Senast i höstas hände det mig, nu har det hänt igen. Nu har de kommit på att de vill ha tillbaka 4000kr för 2008. Yippi! Allt jag fick det året... Jag tycker det är hopplöst. Vissa kan få bidrag hit och dit men studenter blir av med sina när de arbetar utöver skolan för att slippa ta csnlån. Hur logiskt låter det? Mitt hat är iaf stort nu och det blir till att snåla ytterligare...kul!

Kommentarer
Postat av: Malin

Samma här! Hatar dom! Blev inte lite sur när jag fick brevet idag.. :(

2010-02-01 @ 20:38:13
URL: http://mmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0