Vidirigt väder...

Ännu mer snö!
I fredags när jag åkte ner till Malmö regnade det och smälte. Små sjöar lite överallt. I lördags hade vi +3 och sol i Malmö. Nu är jag tillbaka på landet där snön ligger djup. Låt det försvinna snart för i lördags var det så underbart väder!

Jag har i alla fall haft en skön helg. Jag behövde komma ifrån lite, tänka på annat. Få sova ut! Dessutom kul att Emma var nere från Stockholm :) Melodifestivalen tyckte jag var helt ok. Darin var helt klart grymmast! Det kommer bli en spännande final med så många "flickidoler"!

Nu väntar afrodans och sen ska jag försököa knåpa ihop några frågor och ladda för en ny vecka. Ska bli spännande att få skaka loss. Återkommer hur det var... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0