2009, ett viktigt år!

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag pluggade och bodde i Spanien under våren. Det roligast jag har gjort!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jepp. Inget nytt jobb!  Har väldigt lätt att tacka ja till jobb, 2 st vid sidan av skolan blir lite mycket!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej!

5. Vilka länder besökte du? Spanien, Finland och Marocko.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ett stabilt liv. Det blev för många avsked 2009!

7. Vilket/vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 13/2 mot Spanien! 17/5 mot Sverige!

8. Vad var din största framgång 2009? Jag bevisade för mig själv att jag klarar av att bo utomlands och där hittade jag mig själv! Jag kom in på radioutbildningen och jag pallade med en sommar utan någon direkt semester (mkt pga ett fantastiskt jobb).

9. Största misstaget? Att jag hade bokat flygbiljett hem. Hade gärna stannat i Spanien 1-2 veckor till!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Fick barninfluensa i oktober. Inte kul att vara dålig i ögonen i en månad!

11. Bästa köpet? Resan till Spanien!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Spanien! Äventyr!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? En lugn och mysig jul!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? I know you want me, When love takes over, Paco, Fairytale. De får mig nästan att gråta av alla minnen!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jätteglad och jätteledsen! Extremt år!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Hunnit vara mer med mina vänner i Sverige och i Norge!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Latat mig. Tappat fokus. Varit ledsen!

18. Hur tillbringade du julen? Med familjen

19. Blev du kär i år? Ja, riktigt olyckligt!

20. Hur många one night stands? Inga

21. Favoritprogram på TV? Ensam mamma söker. Har inte tittat så mycket eftersom jag bodde i Spanien.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Människor utan förståelse, känslor och som bara tänker på pengar!

23. Bästa boken du läste i år? Svårt, har läst många bra!

24. Största musikaliska upptäckten? Flamenco! Camaron!

25. Något du önskade dig och fick? En fantastisk tid i Spanien.

26. Något du önskade dig men inte fick? Australiensaren

27. Årets bästa film? Australia

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag jobbade, bjöd på tårta och grillade korv med Miriam. Sen kom familjen några dagar efteråt.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Färre avsked!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Som tidigare år, men nu vågar jag faktiskt gå ut, till ICA utan att vara fixad!

31. Vad fick dig att må bra? Mina nära och kära! mitt jobb.

32. Vilken kändis var du mest sugen på? Vet ej!

33. Vem saknade du? Alla som står mig nära och som berört mig.

34. De bästa nya människorna du träffade? Ojoj, många! I Spanien träffade jag otroligt många trevliga människor. Alex hann jag bara träffa i två veckor, trots det är han en underbar vän och jag saknar honom galet mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0