Härlig helg i Jönköping!

Nu har jag äntligen fått igång mitt nya internet, så nu är det dags att uppdatera lite! I torsdags eftermiddag körde Rob upp mig till Jönköping. Riktigt kul att göra en spontanresa! Det har varit intensiva dagar med fika, luncher, besök på gamla jobbet, konserter, utgång, hemmamys, mera mys hehe, marknad med mera...Listan är lång! Kul att hinna träffa så många igen och att träffa de gamla arbetskamraterna. Jönköping kommer alltid ge mig lite "hemmakänsla" även om jag inte är där...


Härliga Twin i ett mycket kallt Jönköping. Många, många minnen!

Kanalen. Självklart hann jag med lite shopping i stan.

Besökte även för första gånen Ztyle. Kalle Martindahl spelade där, mycket trevligt!
Tack Johan för att vi fick hänga på :) Tyvärr hade jag nog valt fel doft. Drog till mig äldre gubbar.. :S

Söta Miriam. (väldigt dålig mobilkamera) :D

Så här glada var vi ;)

Sen bar det av till mitt favoritställe, Sliver! Där bjöds vi på en kanonshow a la Michael Jackson! Dessutom en superhet gitarrist!

Med andra ord, en kanonhelg hos Miriam! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0