Jobbsökande och glasögonprovning!


Förra året, 2009, hade jag det ganska bra. Först drog jag till Spanien några månader och sen hade jag två månaders jobb klirrat. Då kände jag mig ganska trygg. Nu har jag flyttat, har tyvärr inte möjlighet att jobba på mitt älskade jobb, så nu är det dags att söka nytt. Jag vill snart börja planera min sommar så att den inte blir lika händelselös som förra... I år ska jag ha en finfin sommar och jag vill och behöver tjäna lite pengar...

Jag sitter även och tittar på glasögon. Nu funderar ni nog: hur tänker hon nu? Som alla vet är jag ju inte så förtjust i brillor. MEN, nu finns det billiga firmor på nätet så jag funderar faktiskt på att beställa ett par utan slipade glas. Då kan jag ha de när jag vill och ta av mig dem när jag vill och jag kommer fortfarande att se. Genialiskt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0