Vad händer i ditt liv?



Du följer mig varje dag och står ut med mina halvt konstiga inlägg. Mitt liv handlar mest om jobb och att leta boende/ev magasinering. Men vad händer i ditt liv? :) Berätta!

Idag blir det en ny utmaning på jobbet sen ska jag åka upp till Båstad och städa och handla inför festen! Kul, kul men lite stressigt! Nästan skönt med en dag med regn och lite mulet. Varje dag när jag går till jobbet vid lunch så är man genomsvettig och mina föttar börjar ta stryk av alla skor... Blixtarna i söndags varväldigt häftiga, får se om vi får några idag och om de slår ut tåget för då blir det PANIK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

när sänder du?

2010-07-13 @ 15:45:16
Postat av: Nille

Coolt.

2011-04-20 @ 11:53:52
URL: http://magasinering-falun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0