1,5 vecka i Båstad...


Jag har köpt en "Båstad-ring". Det är en gullig dam som gör dessa.
Kärlek vid första ögonkastet!

Nu väntar en tuff vecka med prov och tenta! Lägenheten har vi till sista augusti men egentligen är det bara 1,5 vecka kvar av det "vanliga" Båstad-livet. Skolan och vännerna. Det känns lite konstigt samtidigt som jag tror att det är bra att börja ett nytt kapitel ganska så snart.

Två ganska nya vänner flyttade redan idag, till Stockholm och Mora. Jag är dock glad att jag hann lära känna dem även om jag kommer att sakna dem. Jag börjar bli van nu att "skiljas" från människor, tyvärr! Tacka vet jag facebook, där mister man ingen utan kan hålla kontakten och följa med i vännernas liv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0