Balkongdörr och mognad i en konstig kombination!



Det känns bra nu, mitt i all röra. Nästa vecka väntar praktiskt prov och tenta, inte så kul men jag känner mig lugn, iaf just nu!

Sol och vackert väder, kan det vara det som gör att mycket känns bra nu? Underbart är det iaf!

Mycket slit i skolan ger resultat, den är iaf sann! Och jag har blivit något bättre på att mixa ljud! Den här veckan har jag även lärt mig något nytt, praktiska saker i hemmet. Idag skulle jag stänga vår balkongdörr och plötsligt har hela handtaget och dörren låst sig. Jag vet inte varför men jag fick en konstig panik. Jag stod och slet (självklart med nymålade naglar som blev sabbade). Till slut gick jag och hämtade rapsoljan och försökte smeta på med fingrarna. UUUuuuuu! Det är sånt här man ska ha en karl till!!!!!!! Men till slut så gick det faktiskt. Jag fick igen dörren men jag är tveksam om jag kommer att öpnna den igen när jag är själv hemma...

På tal om karl! Jag har fått två nya vänner. Trevliga killar med mognad och humor. Som vanligt har jag dålig timeing och lär känna dem 1 vecka innan de flyttar hem igen...Oh no! Men jag är trots det glad för nu tänker jag lägga alla omogna små skitar bakom mig och försöka att sluta med att dömma de snälla killarna direkt. Jag kan ha så fel... Mr M! Tack för att du har fått mig att fatta vad det är jag egentligen vill ha. Kanske har det även med att jag börjar bli äldre (mognad??)) eller börjar lära mig av allt "Sex and the city"-tittande? Hahaha! Jag har inte svaret men nu är det bye bye badboys som inte vågar vara er själva och som ljuger och är otrogna. Alla andra är välkomna! :P


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt att allt känns bra Anna!

2010-06-05 @ 10:03:37
URL: http://saraleverin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0