Helg?



Söndag och klockan är snart 23.45, 15 minuter till måndag och jag är galet trött! Har det varit helg? :) Lite sliten efter de senaste veckorna men nu är snart allt klart. Det mesta är godkänt, bara reportaget kvar...sen blir det sommarlov! Det kommer nog att kännas konstigt för Radio Båstad har verkligen blivit mitt andra hem. Tillbringar många timmar där varje dag, även på helgen. Men helgen har iaf haft ett slappe-slut. Ikväll när jag kom hem från skolan blev det en skön promenad och sen filmtajm med Frida! "Prinsen och jag", mmmm oj vad jag ska njuta av bröllopsfilmer nu! Snart är det dags! Kommer ha bröllopsfeber hela veckan ;) På lördag vet jag någon i Stockholm, Malmö, Båstad och Hillerstorp som kommer att sitta klistrade framför TV:n! Underbart! Tänk om mormor också fick se det men jag hoppas att "änglakanalen" också visar bröllopet! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0