Besviken eller bara tom?



Så var allt glitter och glamour över. En trevlig tillställning, kanske något rörig. Tekniken funkade inte riktigt som den skulle och det sista klipparbetet vi gjorde idag var tydligen förgäves. Jag vet itne om jag känner mig tom eller besviken. Ett stort arbete är förbi och jag är väl inte helt nöjd. Jag visste iofs redan från början att det skulle bli svårt att göra det rikrigt bra eftersom jag vet att det är svårt att göra film. Men vi har verkligen kämpat och det är jag glad för. Till slut fick vi ihop alla delar, det kändes bara misslyckat när de sista slutorden innan vi gick kändes negativa. T.o.m. väldigt negativa! Jag ger upp! Jag mår dåligt bara jag tänker på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0