Dating...


Tisdag, det betyder Dating in the dark! Vilket töntigt program men oj vad jag gillar töntiga program... Det är en störtskön idé att låta människor få lära känna varandra utan att se varandra. Då finns det en möjlighet att lära känna en person utan att tänka på utseendet men som vi alla vet så har ju faktiskt utseendet betydelse. Ytan finns alltid där men det är inte den man blir kär i...Viktigt, viktigt! Det lustiga med Dating in the dark, är att programmen blir mer och mer extrema. Men det kanske är dramaturgin i hela serien, vad vet jag...

Dating överlag tycker jag är intressant. Jag är medlem på en sida där okända människor har chans att lära känna varandra. Det spelar ingen roll vilken sida det är, det intressanta är hur folk beter sig på dessa sidor. Jag har varit med ett tag utan att vara aktiv och det är otroligt att se hur många mail jag får bara pga en bild och en kort text om vad jag gillar. Det som är skrämmande är att många medelålders män skriver (de kunde vara min far), tjejer, killar som inte alls tycks ha känt av vad jag är för en person. Jag vill inte dissa dem, de vågar skriva, bra där. Men helt ärligt så får de inget svar... Nu kanske du tycker att jag har höga krav, ja kanske, men jag har svårt med killar som inte vågar visa sig själva. De bryr sig inte om vad de skriver i sin presentation, de stavar fel och hur kul är det att höra att man är den vackraste, sötaste, finaste ögon på sidan...säkert! Tummen upp för nätdejting, men det är nog inget för mig. Jag är för otålig, vill ju prata och lära känna personen i verkligenhen. Det tycker jag är kul!

P.S. Om du har missat det! Ricky Martin vår sexgud är gay...kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0