Det rullar...

Nu börjar filmerna bli klara, tur det för på torsdag ska vi på gala! I morgon måste allt sitta. Jag hoppas även att jag mår bättre i morgon. Idag har jag känt mig halvsjuk och rosslig i rören. Det är inte så lägligt just nu när Radio Båstads Melodifestival-weekend snart går av stapeln... :)

Idag har jag även haft feedback med Per här på skolan. Skönt att få tala om mina sändningar och vad jag kan förbättra. Ska verkligen försöka följa hans råd och tips så att jag kan nå min dröm. Jag vill, jag vill, jag vill! Pepp, pepp, pepp! Det var även skönt att få tala om min utveckling som kanske inte står så stilla som jag har fått för mig...



Om jag inte får bli en vinnare i kärlek kanske jag kan bli det i mitt yrke :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vännen, vi ska vinna i båda kärlek och karriär, så det så! ;)

2010-03-08 @ 19:24:36
URL: http://linpin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0