Funderingar och mål

6 veckor i Malmö varav 5 på praktiken. Nu kastar jag mig ut igen och provar något nytt. Utmanande och kul men samtidigt också väldigt nervöst. Ny stad och en vilsen Anna. Men det ska nog gå bra. Bara att göra sitt bästa!

Under de här 6 veckorna har jag några mål. Förutom att lära mig mycket på praktiken så ska jag planera sommaren, fundera på hösten och komma iform. Nu ska det inte få finnas något som hindrar mig. Jag har ett helt underbart hav utanför fönstret. Det är bara att dra på gympadojjorna och bege sig ut och njuta av den underbara våren!

Jag har ca 1,5 vecka på mig att plugga på om Malmö och ge mig ut med kartan och upptäcka! :D Men det får vänta lite för idag blir det frissan och sen kommer Anna på besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0